Cele mai bune alimente pentru creșterea în greutate

alimente-crestere-greutateToată lumea vrea să slăbească, dar există și persoane (de regulă, foarte slabe) care nu au această dorință. Dimpotrivă, vor să pună câteva kilograme pentru a arăta mai bine. Aceste persoane, în speranța că vor reuși să se îngrașe, au tendința de a mânca foarte multe produse nesănătoase, de la fast-food, bogate în grăsimi și carbohidrați ultra-rafinați.

Dacă te numeri printre aceste persoane, încetează imediat consumul acelor alimente, deoarece îți vor face mai mult rău decât bine. În schimb, construiește-ți dieta zilnică pe baza următoarelor alimente:

Orez brun

Este bogat în fibre și carbohidrați.

orez-brun

Paste integrale

Una dintre cele mai bune surse de carbohidrați.

paste

Fulgi de ovăz

Un bol cu fulgi de ovăz, dimineața, asigură o mare parte din cantitatea necesară zilnică de fibre.

fulgi-de-ovaz

Pâine integrală, de grâu

O alternativă sănătoasă la pâinea albă rafinată. O felie are aprox. 70 kcal.

paine-integrala-de-grauPâine de porumb

Sursă foarte bună de carbohidrați, se poate consuma alături de supe. O bucată are aprox. 330 kcal.

paine-de-porumb

Covrigei

Conțin o cantitate mare de carbohidrați. Potriviți pentru o gustare.

covrigei

Semințe, nuci, alune

Conțin atât carbohidrați, cât și grăsimi sănătoase și fibre.

seminte

Batoane de cereale

Conțin foarte mulți nutrienți: proteine, carbohidrați, grăsimi, vitamine, minerale. Potrivite pentru o gustare.

baton-cerealeUnt de arahide

Bogat în proteine, carbohidrați și grăsimi sănătoase. O felie de pâine, unsă cu unt de arahide, are aprox. 190 kcal.

unt-de-arahide

Unt

O alternativă sănătoasă la margarină. Consumul nu trebuie să fie exagerat.

unt

Cașcaval

Bogat în proteine și grăsimi. Potrivit pentru micul dejun. Consumul nu trebuie să fie exagerat.

cascavalIaurt

Bogat în probiotice, necesare digestiei sănătoase. Potrivit pentru gustare.

iaurtPiept de pui

Conține o cantitate mare de proteine și foarte mică de grăsimi.

piept-de-pui

Ton

Bogat în proteine și acizi grași omega-3, esențiali pentru funcționarea corectă a organismului.

ton

Somon

Bogat în proteine și acizi grași omega-3, esențiali pentru funcționarea corectă a organismului.

somonCreveți

Conține nutrienți de calitate, ideali pentru o sănătate optimă.

creveti

Ouă

Cea mai bună sursă de proteine, conține vitaminele A, D, E și colesterol HDL (bun).

oua

Sucuri de fructe

Alternativă sănătoasă la dulciuri.

sucuri-de-fructe

Banane

Fructul perfect pentru reconstrucția masei musculare, după antrenament.

bananeFructe deshidratate

Alternativă sănătoasă la dulciuri.

fructe-deshidratate

Cartofi

Ajută la creșterea în greutate sănătoasă, dacă sunt preparați la cuptor sau pe grătar.

cartofi

Fasole

Sursă excelentă de proteine. Alternativă vegetală pentru carne.

fasole

Ulei de măsline

Foarte sănătos și potrivit pentru salate și pentru alimente preparate la cuptor, nu și pentru cele preparate la tigaie, grătar.

ulei-de-masline

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments