Ce poți mânca dimineața pentru a slăbi

Mic dejun sănătosMicul dejun e cea mai importantă masă a zilei – și, organizată judicios, te ajută să pierzi în greutate. Regulile de alimentație care se aplică aici sunt diferite!

Consumă cel puțin 8 grame de fibre

Alege alimente sățioase, bogate în fibre, care se digeră încet și se absorb bine. În felul acesta, îți va fi din nou foame abia la prânz, și nu vei simți nevoia unei gustări suplimentare. Optează pentru ciuperci la cuptor, cereale integrale, pâine integrală, legume, fructe.

Mănâncă dimineața devreme

Ia-ți micul dejun într-un interval de maximum o oră după ce te trezești. Dimineața, ești înfometat iar organismul este în plină formă, gata să primească și să ardă calorii. Alimentele variate îți reglează metabolismul și te fac să-ți fie mai puțin foame la mesele următoare.

Mai multe proteine și mai puțin zahăr

Deși poți să-ți satisfaci pofta de dulce cu ajutorul mierii sau al gemurilor de casă, e bine să dai prioritate proteinelor. Consumă alimente bogate în proteine – ouă, cereale integrale.

Vezi aici alte sfaturi importante pentru micul dejun!

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments