Cele mai bune alimente pentru slăbit

alimente-slabireDacă vrei să slăbești, trebuie să ai un stil de viață sănătos, care include o alimentație adecvată și activități sportive desfășurate regulat.

Astăzi vom discuta despre nutriție, mai exact despre alimentele cele mai bune atunci când dorești să slăbești sau chiar să îți menții greutatea.

Iată care sunt aceste alimente și motivele pentru care ele sunt atât de benefice în procesul de slăbire:

Fulgi de ovăz / orz

Ajută la creșterea metabolismului și arderea grăsimilor și oferă senzația de sațietate, datorită fibrelor conținute.

alimente-slabire-fulgi-de-ovaz

Orez brun

Are un indice glicemic mai mic decât orezul alb. De asemenea, conține mai puțin sodiu și colesterol și mai multe fibre, proteine și seleniu.

alimente-slabire-orez-brun

Quinoa

Are foarte puține calorii, este bogată în proteine, combate foamea și te ajută să eviți excesele alimentare.

alimente-slabire-quinoa

Fasole boabe

Este bogată în proteine și fibre care reduc nivelul de colesterol și cel al glicemiei.

alimente-slabire-fasole

Linte

Cea mai bună sursă de fibre și proteine vegetale.

alimente-slabire-linte

Năut

Sursă excelentă de proteine, fibre și grăsimi sănătoase.

alimente-slabire-naut

Semințele de in

Sursă excelentă de fibre, proteine, vitamina B, potasiu, Omega-3 și antioxidanți.

alimente-slabire-seminte-de-in

Semințe de pin

Conțin grăsimi sănătoase, suprimă hormonii foamei și ajută la arderea grăsimilor din organism.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Migdale

Conțin fibre și grăsimi sănătoase, dar trebuie să fie consumate în cantități moderate.

alimente-slabire-migdale

Mere

Conțin puține calorii, dar foarte mulți antioxidanți și fibre. Pe lângă faptul că ajută în slăbire, merele ajută și la menținerea sănătății.

alimente-slabire-mere

Pere

Cea mai bună sursă de anti-inflamatori și antioxidanți. Conțin de 4 ori mai mulți fitonutrienți fenolici decât carnea. Perele conțin aprox. 15% din aportul zilnic de fibre.

alimente-slabire-pere

Pepeni verzi

Super-alimente care ajută la reducerea grăsimilor din organism, datorită antioxidanților conținuți.

alimente-slabire-pepene-rosu

Afine

Foarte bogate în fibre și antioxidanți care ajută la reducerea țesutului adipos și nu numai.

Blueberries

Rodii

Sursă foarte bună de fibre, vitamine, minerale și antioxidanți. Rodiile satisfac pofta de dulce, în același timp fiind scăzute în calorii.

alimente-slabire-rodii

Avocado

Conține fibre, proteine dar și grăsimi sănătoase. Acidul oleic, care produce grăsimi mononesaturate, ajută la reducerea foamei, chiar dacă sunt consumate cantități mici de avocado.

Avocado on white

Banane

O banană de dimensiuni normale, ușor verzuie, conține aprox. 12 gr. de amidon rezistent, care ajută la pierderea în greutate.

alimente-slabire-banane

Grepfrut

Conține proteine ​​și foarte multă apă. Ajută la scăderea nivelului de insulină și a greutății. Înainte de o masă principală, mănâncă o jumătate de grapefruit și vei slăbi aprox. 0,5 kg./săptămână.

alimente-slabire-grapefruit

Portocale

Fibrele din portocale țin la distanță foamea și sunt foarte sățioase.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ciuperci

Conțin o cantitate mare de proteine și una mică de carbohidrați.

alimente-slabire-ciuperci

Broccoli

Conține calorii negative, care ajută la arderea grăsimilor. 100 gr. broccoli au 25 kcal., dar pentru a le digera, corpul arde 80 kcal.

alimente-slabire-broccoli

Ardei iuți

Bea suc de roșii cu ardei iute, cu 30 de minute înainte de masă și vei observa că vei mânca mai puțin.

alimente-slabire-ardei-iute

Somon

Conține proteine și grăsimi de foarte bună calitate.

alimente-slabire-somon

Ouă

Cea mai bună sursă de proteine. Ajută la slăbire dacă sunt consumate fierte, la micul dejun.

alimente-slabire-oua

Ulei de măsline

Conține grăsimi sănătoase, dar totuși, trebuie consumat cu moderație.

alimente-slabire-ulei-masline

Ceai verde

Conține antioxidanți care reduc grăsimea și ajută la menținerea siluetei perfecte. 1-3 căni de ceai verde pe zi ar trebui să devină o rutină.

Suc de merișoare

Antioxidanții din sucul de merișoare ajută în procesul de ardere a grăsimilor.

alimente-slabire-suc-merisoare

Vin

Vinul roșu este bogat în antioxidanți. Alimentele fermentate sunt foarte bune pentru digestie, deoarece conțin acid lactic. Resveratrolul, antioxidantul prezent în coaja strugurilor, ajută în oprirea acumulării de grăsime. Un pahar de vin te va ajuta să arzi calorii timp de 90 de minute.

alimente-slabire-vin

Iaurt

Este scăzut în calorii și te ajută să treci peste momentele în care îți este foame sau poftă de dulciuri.

iaurt

Ciocolată neagră

Stimulează metabolismul, ajutând la procesul de ardere a grăsimilor. Consumul trebuie să fie moderat.

alimente-slabire-ciocolata-neagra

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments