Construiește-ți posteriorul perfect!

fund-bombatEste foarte greu să-ți construiești un posterior bombat, dacă nu ai fost binecuvântată de natură. Poți avea un fund bombat dacă ai câteva kilograme în plus, dar ce se întâmplă atunci când vrei să slăbești? Odată cu întregul corp, se va micșora și fundul.

Deci, care este soluția? Creșterea masei musculare! 2 kg de mușchi vor arăta mult mai bine decât 2 kg de grăsime.

Cele mai bune exerciții pentru dezvoltarea mușchilor fesieri sunt: genuflexiunile, fandările și îndreptările.

Pentru rezultate optime, execută acest antrenament de 2-3 ori pe săptămână (apasă pe exercițiu pentru a vedea cum se execută):

Iată și câteva sfaturi care te vor ajuta să obții progrese mai rapide:

  1. Folosește greutăți care te „sperie” puțin. Greutatea mai mare va accelera rezultatele. Dar, asigură-te că forma execuției nu are de suferit.
  2. În zilele de pauză, poți practica activități precum urcatul în pantă, drumeții, înot sau yoga. Acestea vor ajuta la tonifierea fundului.
  3. Dieta săracă în proteine va împiedica obținerea progreselor și recuperarea musculară. Așadar, asigură-te că în cursul fiecărei zile (chiar și de pauză) consumi destule alimente bogate în proteine. Cantitatea optimă este între 1,3 – 1,9 gr proteine / kc / zi. Dacă ai greutatea de 55 kg, trebuie să consumi 65 – 104,5 gr. proteine / zi.
  4. Hidratează-te foarte bine! Apa suprimă pofta de mâncare și îți oferă o „strălucire sănătoasă”.
Pin It

De asemenea, ai putea dori...

4 comments
AdrianaTurla
AdrianaTurla

La punctul 3 de la rubrica "sfaturi", cred ca s-a strecurat o greseala: se recomanda "dieta saraca in proteine" si la sfarsit scrie " consumi destule alimente bogate în proteine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FitnessNutritie
FitnessNutritie

AdrianaTurla , citește mai atentă fraza, nu este recomandată dieta săracă în proteine, din contră.