Flotările pliometrice

Uneori ai nevoie de o lovitură în piept, ca să zicem așa. Poate că împinsul din culcat cu haltera nu durează o veșnicie, și bara se simte la fel de grea ca un pui de elefant în mâinile tale. E timpul să schimbi ceva, să prinzi avânt. Mișcările pliometrice explozive forțează corpul să declanșeze spasme musculare rapide – importante din cauză că acele fibre au cel mai mare potențial pentru obținerea forței. Flotarea pliometrică va ajuta la antrenarea acelor fibre să producă o mare cantitate de forță într-un timp foarte scurt.

Cum se execută ?

Așază 2 cutii egale sau bănci cam la 15 cm în afara umerilor tăi. Pășește între cutii și ia poziția de flotări, cu mâinile pe cutii, picioarele pe podea și brațele întinse. Ține spatele drept. Înspiră adânc și încordează-ți partea superioară a corpului. Ia repede mâinile de pe cutii și îndreaptă-le spre podea. Pe măsură ce mâinile iau contact cu podeaua, micșorează rapid coborârea corpului. Așteaptă până când trunchiul ajunge la aproape 3 cm de podea, apoi schimbă brusc direcția și încearcă să te împingi de la podea cât de sus poți. Aterizează ușor cu mâinile pe cutii, coatele îndoite, apoi repetă.

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments