Probleme ale genunchiului – sindromul iliotibial

Cea mai des întâlnită problemă a genunchiului este sindromul bandei iliotibiale. Nu te doare, dar cu siguranță ți-a atras atenția. Când te urci în mașină simți genunchiul puțin țeapăn. În drum spre sală genunchiul continuă să fie înțepenit.

Banda iliotibială este o structură ce poate deveni problematică pentru culturiști, alergători și cicliști. Dacă genunchiul este mai sensibil sau te doare, nu înseamnă neapărat că ai sindromul bandei iliotibiale, dar ar trebui să mergi la o consultație pentru a determina cauza simptomelor.

Banda iliotibială este o bandă de țesut mai groasă, care se află la exteriorul coapsei și a genunchiului. Se întinde din exteriorul pelvisului, deasupra șoldului până la articulația genunchiului.

Erorile de antrenament ca și creșterea rapidă a numărului de seturi sau a intensității, fără progresia potrivită ar putea fi cauza sindromului bandei iliotibiale. Acest sindrom poate fi de obicei corectat și eliminat urmând o progresie normală a greutății și a intensității precum și o odihnă corespunzătoare în timpul antrenamentelor pentru picioare. De asemenea, încălzirea potrivită, întinderea gluteilor și bandei iliotibiale pot reduce considerabil șansele apariției sindromului. Dacă se întâmplă să ai totuși un caz acut al acestui sindrom, tratamentul recomandat este de obicei odihnă, gheață, stretching și administrarea medicamentelor antiinflamatorii non-steroidale. Dacă simptomele nu se ameliorează după 48 de ore, este necesar să consulți un medic specialist terapeut sau un antrenor atletic certificat. Ei pot implementa o reabilitare mai agresivă ca ultrasunetele, mobilizarea țesutului moale și alte tehnici avansate de recuperare.

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments