Scapă de durerea de cap în mod natural

Tipul afecțiunii

Cefaleea de tensiune

Se manifestă printr-o durere surdă, descrisă ca o strângere sau comprimare, deseori de jur împrejurul capului. Poate fi declanșată de stres, care îți scoate din funcțiune ”procesorul” creierului. Studiile arată că tehnicile de relaxare îți pot reduce cu 50% sau chiar mai mult frecvența puseelor dureroase.

Migrena 

Durerea este puternică, pulsatilă. De obicei, cuprinde doar o jumătate a capului și uneori e acompaniată de senzația de greață. Apar modificări în ciclurile somnului, nu se mai respectă programul de masă, iar expunerea la lumina puternică sau zgomot devine dificilă (durerea de cap din mahmureală este, de fapt, o formă moderată de migrenă).

Metode anti durere de cap

1. Pune gheață – Câteva cuburi pot fi un bun remediu pe termen scurt pentru durere, căci combat inflamația. Aplică gheața pe zona dureroasă timp de 10-15 min., în fiecare oră.

2. Apelează la yoga – Yoga reduce cu 71% durerea cronică și diminuează spasmele mușchiului temporal. Pozițiile relaxante sunt cele mai indicate.

3. Aplică presiune – Un studiu taiwanez arată că acupresura poate reduce durerea din cefaleea cronică. Specialiștii susțin că unele persoane obțin rapid o ușurare dacă folosesc indexul și degetul mare de la mâna dreaptă pentru a comprima ușor mușchiul dintre index și degetul mare de la stânga.

4. Mergi la sală – Exercițiile fizice efectuate constant țin durerile la distanță la fel de bine ca și pastilele, conform unui studiu suedez. Cei care au exersat timp de 40 de min., de trei ori pe săptămână au avut aceeași reducere a migrenelor ca și persoanele care au luat un medicament eliberat pe bază de rețetă.

5. Un masaj viguros – Masajul miofascial, o tehnică specială de întindere a țesuturilor dureroase, ajută la prevenirea cefeleei. Frecvența atacurilor dureroase a fost redusă la jumătate în rândul celor care au beneficiat de terapie.

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments