Sfaturi de la antrenorul vedetelor, Bogdan „Bo” Pricop

bogdan-pricopÎn vârstă de 30 de ani, Bogdan Pricop este un model cu mușchi care a reușit să-și croiască o carieră și ca antrenor personal, dar care are colaborări în domenii diverse, ca show-uri de televiziune, publicații fashion, wellness și fitness.

A absolvit ASE, secția Relații Economice Internaționale, în anul 2004, masterand în management și informatizarea în fitness la Institutul de Educație Sportivă 2009 și este student la IEFS Bacău, Facultatea de studiu al mișcării, sportului și sănătății.

Povestea lui Bogdan începe în anul 2005. După un grav accident la brațe (secțiune transversală a tricepsului ambelor brațe cu tendoane și nervi tăiați) a stat acasă semi-imobilizat, timp de 6 luni în care a citit și studiat tehnici de recuperare, anatomia corpului uman și numeroase cărți de nutriție și, în general, tot ce era necesar pentru a se recupera individual sub toate aspectele.

Acest lucru, pe care l-a făcut pas cu pas, l-a propulsat la rezultate remarcabile ca sănătate și imagine și altfel și-a descoperit vocația vizavi de acest domeniu, ulterior urmând și cursurile facultății de sport și masterul.

Este antrenor personal rezident, din 2005, la Bamboo Fitness (București) și World Class Fitness Academy, membru în „Elite Training Team”. A mai făcut 4 ani de caiac-canoe, pe lângă 12 ani de fitness, alături de antrenori importanți precum Florin Moldovan și Decebal Olteanu.

A antrenat personalități, vedete TV, designeri și persoane publice precum Daiana Anghel, Tania Budi, Adina Buzatu, Giulia Anghelescu, Oana Roman, Raluca Lăzăruț, Mihaela Drafta, Oana Sârbu, Răzvan Ciobanu. Este colaborator la reviste precum Tabu, Femeia, Felicia, B Fresh, Men’s Health, Story, Monden, la emisiuni de fitness și sport precum Styllisimo (Music Channel), Essenze, D-Paparazzi (Kanal D).

Bogdan are și câteva sfaturi pentru începători:

  • planificați-vă antrenamentul și aveți grijă să știți dinainte ceea ce veți face;
  • stabiliți un timp limită al antrenamentului și dați tot ce puteți în decursul acestuia;
  • fiți eficienți la fiecare exercițiu și pentru fiecare grupă de mușchi pe care o antrenați;
  • după antrenament faceți o evaluare rapidă a performanței voastre;
  • pregătiți-vă următoarea sesiune de antrenament înainte să plecați de la sală.

Antrenamentul lui arată astfel:

  • Luni: dimineața: piept, abdomen; după-amiază: cardio 30 min.;
  • Marți: dimineața: umeri, abdomen; după-amiază: cardio 30 min.;
  • Miercuri: dimineața: spate; după-amiază: cardio 30 min.;
  • Joi – pauză;
  • Vineri: dimineața: piept, abdomen; seara: cardio 30 min.;
  • Sâmbătă: picioare;
  • Duminică – pauză.

Pentru brațe nu face antrenament specific, faptul că lucrează mult ca model nu îl lasă să ia proporții așa că dieta lui din on și off season e de fapt aceeași, menținându-se în jur de 75-77 kg în formă la 1,78 m.

De obicei mănâncă 6 mese pe zi, din 2 în 2 ore:

  • masa 1 (imediat după trezire): cereale, ovăz, migdale, banană lapte 0,1% și 1,5 cupe proteină din zer;
  • masa 2: 2 cupe proteină și dextroză imediat după primul antrenament;
  • masa 3 (la 1 oră după antrenament): 300 gr. vită cu puțin orez;
  • masa 4: 2-3 fructe sau batoane Fibrobar-R;
  • masa 5: idem masa 3;
  • masa 6 (după al doilea antrenament): 2 cupe proteină.

Sursa: Revista Culturism & Fitness

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments