5 exerciții care îți pregătesc brațele pentru vară

Aceste zile au fost foarte friguroase, dar toată lumea știe că mai este puțin timp până când va începe mult-așteptata vară. Deja îți imaginezi că te afli pe plajă, nu-i așa? Acum, imaginează-ți ce corp vei avea când te vei afla pe plajă! Vei avea abdomenul definit? Dar brațele, cum vor fi? Ei bine, în acest articol îți voi prezenta cele mai importante exerciții pentru mușchii componenți ai brațelor (tricepși și bicepși), dar și ai umerilor (deltoizi), pentru că, după cum bine știi, niște brațe dezvoltate și definite arată caraghios fără niște umeri pe măsura lor.

Pentru femei

corp-plaja

Cele mai multe dintre clientele mele doresc brațe lungi, slabe, dar tonifiate. Ei bine, doamnelor și domnișoarelor, aveți noroc: orice ați face, nu veți ajunge să aveți brațe precum ale lui Jay Cutler. De ce? Pentru că organismul unei femei nu produce testosteron în cantități la fel de mari precum al unui bărbat. Așadar, aceste exerciții nu te vor umple de mușchi, dar nici nu îți vor arde grăsimea dacă dieta ta este necorespunzătoare. Execută 3 seturi x 15-20 repetări pentru exercițiile cu greutate proprie și 3 seturi x 12-15 repetări pentru cele cu greutăți (apasă pe exercițiu pentru a vedea cum se execută):

Pentru bărbați

Bărbații se împart în 2 categorii: cei care își doresc brațe masive și cei care își doresc brațe definite și tonifiate. Dacă incluzi aceste exerciții în antrenamentul tău, vei fi mulțumit indiferent de tabăra în care te afli (îți poți îndeplini obiectivul cu ajutorul alimentației). Execută 4 seturi x maximul de repetări (de preferat 15-25) pentru exercițiile cu greutate proprie și 4 seturi x 8-12 repetări pentru cele cu greutăți (apasă pe exercițiu pentru a vedea cum se execută):

Spor la treabă!

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments