Next Level: Slăbește cu un alt fel de antrenament Cardio!

nextlevel-cardioȘtiu cât de plictisitoare sunt antrenamentele cardiovasculare clasice.

De aceea, îți prezentăm acest super-antrenament (creat de Sagi Kalev), care te va duce la următorul nivel!

Dacă nu poți să respecți durata fiecărui exercițiu nu este nicio problemă, poți face pauze mai mari, dar este foarte important să duci antrenamentul la bun sfârșit! Vei fi uimit când vei vedea cât de repede evoluezi!

În antrenamentul de aproape 30 de minute (dar și după), vei arde aproximativ 1500-2000 kcal.!

Atenție: Acest antrenament este extrem de intens. În timpul acestuia, te poți confrunta cu: amețeli, grețuri, crampe musculare!

02:00 – Încălzirea tuturor articulațiilor (de sus în jos)

01:30 – Genuflexiuni + Împins gantere în sus (20 sec. se execută, 10 sec. se staționează în poziția inferioară)
00:40 – Pauză

01:00 – Sărituri frontale, alternativ
01:30 – Pauză

01:30 – Sărituri - Genuflexiuni (20 sec. se execută, 10 sec. se staționează în poziția inferioară)
00:40 – Pauză

01:30 – Mountain Climber  + Ramat + Scândura (2 x 15 sec. fiecare exercițiu)
00:30 – Pauză

01:30 – Genuflexiuni Sumo (20 sec. se execută, 10 sec. se staționează în poziția inferioară)
00:40 – Pauză

01:00 – Burpee cu gantere
00:30 – Pauză

01:30 – Flotări pliometrice (20 sec. se execută, 10 sec. se staționează în poziția inferioară)
00:40 – Pauză

01:00 – Sărituri Jacks
01:00 – Pauză

01:30 – Genuflexiuni Sumo + Ramat vertical (20 sec. se execută, 10 sec. se staționează în poziția inferioară)
00:45 – Pauză

01:00 – Fandări cu săritură (20 sec. se execută, 10 sec. se staționează în poziția inferioară)
00:45 – Pauză

01:30 – Flotări - Scândura (20 sec. se execută, 10 sec. se staționează în poziția inferioară)
01:00 – Pauză

01:30 – Spiderman + Scândura - Twist + Sprint pe loc (2 x 15 sec. fiecare exercițiu)

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments