Pregătește-te pentru plajă – Partea I: Dieta

bikini-bodyVara bate la ușă, iar tu probabil te întrebi ce trebuie să faci pentru a avea un corp sexy și atrăgător, pregătit pentru plajă. Întotdeauna am recomandat un stil de viață sănătos și echilibrat pe tot parcursul anului, dar unele persoane nu sunt suficient de motivate. Totuși, foarte multe persoane sunt motivate să dea jos 3-5 kg. încăpățânate, pentru a arăta bine vara, la plajă.

Probabil nu trebuie să-ți revizuiești complet alimentația, ci doar să faci câteva mici schimbări. În continuare, îți voi prezenta câteva trucuri menite să te ajute să reduci caloriile din alimentația ta, fără a ține diete plictisitoare și fără să-ți pierzi motivația.

Evită băuturile calorice

Caloriile din lichide nu ne satisfac în același mod în care o fac cele din alimentele solide. Băuturile alcoolice, sucurile, frappe-urile și alte asemenea băuturi, sunt foarte bogate în calorii dar nu și în substanțe nutritive benefice. Nu uita că alcoolul are 7 kcal./gr., așadar las-o mai moale cu berea la grătare sau cu vinul în fiecare seară!

Renunță la dulciuri

Poate că vrei ceva dulce după masă sau între mese, dar trebuie să te abții timp de 1-2 luni. Dacă ai poftă de dulce, poți consuma fructe proaspete, un iaurt sau o budincă fără zahăr. Va fi greu doar până te obișnuiești.

Nu mânca „puterea”

Mulți dintre noi au fost obișnuiți de către părinți să mănânce tot din farfurie, pentru că ultima înghițitură este puterea. Aceasta este o tehnică greșită dacă vrei să ai un stil de viață sănătos. Mestecă mai lent, nu te mai grăbi atunci când mănânci și vei vedea că nu vei mai putea mânca tot din farfurie. Ascultă-ți corpul!

Gustări „inteligente”

De când am luat contactul cu occidentul, am preluat exemplul negativ și am devenit și noi un popor de „snackeri”. Dacă ne este foame, ciugulim ceva, nu contează ce, până când ne potolim foamea, chit că asta înseamnă cu nu vom mai mânca următoarea masă principală. Gustările constituie o parte importantă a unei alimentații echilibrate, dar alegerea alimentelor și a momentelor în care trebuie consumate poate face diferența, atunci când vrei să slăbești. Dacă gustările tale au 200 kcal., înjumătățește-le! Dacă iei 2 gustări/zi, vei tăia 200 kcal./zi și 1400 kcal./săptămână.

Partea a II-a: Antrenamentul

Partea a III-a: Menținerea

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments