Pregătește-te pentru plajă – Partea a III-a: Menținerea

corp-plaja-mentinereÎn ultima parte a seriei „Pregătește-te pentru plajă”, vom discuta despre, probabil, cea mai grea și mai importantă parte a unui plan de pierdere în greutate: menținerea. După ce ai muncit din greu pentru a pierde acele kilograme încăpățânate, nu vrei să revii la vechile obiceiuri nesănătoase. Pentru a-ți menține corpul într-o formă bună pe tot parcursul sezonului estival și nu numai, este nevoie, desigur, de multă muncă și determinare.

Obișnuiește-te cu aportul caloric scăzut

După ce ai dat jos câteva kilograme, corpul tău este mai ușor, deci necesită mai puține calorii pentru a menține acea greutate. Așadar, pentru a nu crește în greutate trebuie să ai  un aport caloric scăzut în comparație cu cel dinaintea slăbirii. Nu-ți face griji, după câteva săptămâni vei observa că te vei simți confortabil cu acel aport caloric, atâta timp cât nu este unul exagerat de mic.

Nu lăsa mărimea porțiilor să te tragă în spate

După succesul obținut, unii oameni pot avea tendința de „răzvrătire”, de obicei neintenționată. Acest lucru se întâmplă de multe ori atunci când începi să consumi treptat, în mod subconștient, porții din ce în ce mai mari de mâncare. Păstrează mărimea porțiilor astfel încât să satisfaci nevoie corpului tău, nu face excese!

Schimbă antrenamentele

Este ușor să te plictisești atunci când ai o rutină de antrenament veche. Plictiseala aduce, deseori, rezultate din ce în ce mai slabe, făcându-te să crezi că faci sport degeaba. Schimbă în permanență exercițiile și ordinea acestora, numărul de serii, de repetări. De asemenea, alege exerciții provocatoare, distractive, în aer liber, găsește-ți un partener de antrenament sau alege o clasă nouă dintr-o sală de sport.

Cere ajutorul apropiaților

Avem nevoie de puțin ajutor din partea prietenilor, colegilor sau rudelor atunci când vrem să ne atingem obiectivele în wellness. Studiile au arătat că unul dintre cele mai importante aspecte ale succesului în slăbire este suport social. Spune-le apropiaților să nu te ispitească cu alimente bogate în calorii. Fă toată lumea din jurul tău conștientă de faptul că sănătatea, pentru tine, este o prioritate.

Mult succes!

Partea I: Dieta

Partea a II-a: Antrenamentul

Pin It
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

De asemenea, ai putea dori...

0 comments